Tygodniowe wydatki na reklamę w TV: Lidl 4,7 mln zł a Biedronka 2,6 mln zl

Autor: www.dlahandlu.pl 7 lutego 2017 09:28

Według danych firmy Nielsen za okres 23-29 stycznia 2017 r. sieć Lidl wydała na reklamę w telewizji 4 719 090 zł zł, Biedronka 2 639 440 zł , Neonet 2 068 157 zł a Media Markt 1 990 267 zł.

Te cztery brandy znalazły  się w zestawieniu TOP 10 marek z największymi wydatkami reklamowymi. 

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Przypomnijmy, według analizy domu mediowego Codemedia najbardziej aktywną reklamowo marką w telewizji w 2016 roku by Lidl. Największy wzrost zanotowała sieć hipermarketów Carrefour, który po wdrożeniu nowej strategii komunikacyjnej zwiększył swoją aktywność telewizyjną ponad pięciokrotnie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    5,74

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11052

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane