Tymbark reklamuje nowy napój w bankomatach

Autor: pr 21 lipca 2017 09:39

Tymbark reklamuje nowy napój w bankomatach fot. materiały prasowe

W ponad 6 tysiącach bankomatów i na nośnikach cityboard w największych polskich miastach promowana jest nowość marki – napoje Tymbark Jabłko-Aloes.

Działania outdoorowe są kontynuacją kampanii telewizyjnej, w której Tymbark zaprezentował nowy, a już wariant – Jabłko-Aloes. 

Smak nowego Tymabarku jest promowany w ponad 6 tysiącach bankomatów sieci Euronet oraz kilkuset nośnikach wielkoformatowych w największych miastach w całej Polsce. Hasło: „Nowa miłość na lato” podkreśla animacja prezentująca jabłkowe serce przebite strzałą aloesu, czyli Tymbarkowy symbol miłości. Z kolei na cityboardach Tymbark zaakcentował dodatkowo obecność nowego produktu dzięki niestandardowym elementom 2D, czyli butelkom w dużym formacie, wychodzącym poza tablicę reklamową.

Kampania informuje o nowej linii smakowej napojów Tymbark, dostępnej nie tylko w formatach butelkowych 250ml, ale również 500ml i 2l oraz w kartonie 1l. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane