Tymbark wybrał agencję Bardzo

Autor: pr 5 grudnia 2016 11:19

Niezależna agencja reklamowa Bardzo wygrała przetarg na obsługę dwóch linii produktowych marki Tymbark w zakresie ATL z rozwinięciem na digital zasięgowy.

Warszawska agencja będzie obsługiwać Tymbark w zakresie kreacji ATL-owej oraz digitalu zasięgowego.

 – Przetarg miał niezwykle dynamiczny finisz. Dzięki wypracowanym wewnętrznie procedurom umożliwiającym szybką reakcję na potrzeby i pytania klienta, wygraliśmy – mówi Bartłomiej Nowak, dyrektor zarządzający Bardzo.

 Agencja Bardzo, której założycielem, właścicielem i dyrektorem kreatywnym jest Hubert Stadnicki istnieje od 2006 roku (do 2010 pod nazwą JiS Advertising). Zajmuje się stałą obsługą marek Allegro, Tyskie i Gazeta Wyborcza.
 W swoim portfolio ma także marki bankowe i ubezpieczeniowe, jak Getin Bank, Noble Bank, Expander, czy Aviva. Zespół Bardzo liczy obecnie 18 osób z dużym doświadczeniem reklamowym, którym zależy na tworzeniu
i egzekwowaniu dobrej kreacji.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    6,32

  • Min

    5,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane