Tymbark z drugą odsłoną aplikacji mobilnej

Autor: Marketing przy kawie 1 października 2014 11:00

Tymbark prezentuje drugą odsłonę aplikacji mobilnej „Kapsel Run". Grę promuje 15-sekundowy spot.

 

„Kapsel Run" to gra zręcznościowa. Jej bohaterem jest Kapsel, który przemierza miasto, omijając przeszkody i zdobywając bonusy. Tym razem aplikacja powraca w nowej odsłonie. „Kapsel Run 2" przenosi graczy w egzotyczny klimat azjatyckich wysp. Motyw z tej edycji aplikacji pojawił się też na etykietach butelek napojów Tymbark.

Spot promujący grę będzie emitowany przede wszystkim w mediach społecznościowych i serwisie YouTube.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,50

  • Śr

    3,37

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane