Tyskie i Kamis łączą siły w loterii konsumenckiej

Autor: pr 30 marca 2017 13:36

Tyskie i Kamis łączą siły w loterii konsumenckiej fot. materiały prasowe

W nadchodzącym sezonie Tyskie oraz producent przypraw KAMIS po raz pierwszy połączą swoje siły. Od początku kwietnia konsumenci będą mogli wziąć udział we wspólnej loterii obu marek i wygrać grille Barbecook. Akcję wspierają dedykowane opakowania oraz działania w TV, Internecie, OOH i POS.

Każdy, kto od 1 kwietnia kupi cztery piwa Tyskie oraz dowolny produkt KAMIS, a następnie między 18 kwietnia a 18 czerwca br. zarejestruje paragon na stronach tyskie.pl lub kamis.pl, będzie miał szansę wygrać wysokiej klasy grill Barbecook. To pierwsza wspólna akcja marek Tyskie i KAMIS.

Widoczność akcji Tyskiego i KAMISA w sklepach zapewnią przykuwające uwagę materiały POS oraz wspólne moduły gazetkowe i dedykowane opakowania produktów. Akcję wspierać będzie promocja TV, OOH i w internecie. Szczegółowe informacje na temat loterii i regulamin znajdują się na stronie tyskie.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane