Tyskie kibicuje Polakom na igrzyskach

Autor: dlahandlu.pl 1 sierpnia 2016 10:55

Tyskie kibicuje Polakom na igrzyskach


Telewizyjna premiera nowej kampanii piwa Tyskie zaplanowana jest na 1 sierpnia. Łącznie widzowie będą mogli zobaczyć cztery spoty w których bohaterowie: Mazur i Mecenas wznoszą toasty za: polskich olimpijczyków, piłkarzy ręcznych, siatkarzy oraz lekkoatletów.

Działania promocyjne obejmują także kontynuację limitowanej serii opakowań z toastami oraz szeroką promocję w punktach sprzedaży. Na sklepowych półkach już można znaleźć dedykowane Igrzyskom Olimpijskim opakowania. „Za olimpijski ogień!”, „Za złoto dla zuchwałych”, „Za rzuty bez wyrzutów!”, „Za medale… I oby tak dalej!” - to tylko niektóre z propozycji zagrzewających do walki haseł. Opakowania zachowały biało-czerwony kolor, wizerunek Mazura
i Mecenasa oraz hasło „Najlepsi kibice w historii, dla biało czerwonych, przy Tyskim. Najlepszym w naszej historii”. Limitowana edycja piwa Tyskie dostępna jest w puszkach oraz wielopackach. Kampania obejmuje także materiały OOH oraz działania w digitalu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    1,33

  • Min

    0,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane