PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Tyskie w nowej kampani podkreśla wagę chmielu w produkcji piwa

Autor: dlahandlu.pl 30 kwietnia 2015 14:14

Polski chmiel, polska dusza – to hasło znajdujące się na nowej etykiecie piwa
i jednocześnie główne przesłanie rozpoczynającej się kampanii reklamowej Tyskiego. Premiera najnowszego spotu w TV odbędzie się 1 maja, a jego komunikacja będzie wspierana również w Internecie. Kampania potrwa do października.

Kampania rusza 1 maja, oprócz spotu TV oraz outdooru działania prowadzone będą również w Internecie. Tyskie z nową etykietą, wzbogaconą o szyszki chmielu i hasło Polski Chmiel Polska Dusza, jest już dostępne w sklepach w całej Polsce.    

Zmiany etykiety przygotowała agencja Delikatessen.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • piwosz 2015-08-16 16:33:50

    dokladnie gdzie w tym piwie, chmiel?

  • katie 2015-08-16 16:27:41

    tylko jest jeden problem , że ta kampania to jedna wielka ściema, jak można pokazywać kufel z chmielem , jeśli w tym piwie nie ma chmielu, tylko jakieś ekstraty , co dają kolor i smak .

  • Andrzej 2015-07-29 23:41:37

    Szkoda, że zamiast hasła na etykiecie nie podawany jest skład piwa- wtedy byłoby jasne czy w ogole jest i jaki to Polski chmiel i dusza.....

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.