Tyskie z nowymi działaniami aktywacyjnymi

Autor: wirtualnemedia.pl 18 września 2017 09:23

Kompania Piwowarska zakończyła przetarg na przygotowanie i realizację działań aktywacyjnych dla marki Tyskie. Do współpracy wybrała agencję Ogilvy&Mather - podaje serwis wirtualnemedia.pl.

W przetargu tym brało udział łącznie sześć agencji. Oprócz Ogilvy&Mather były to: AdValue, IQ Marketing, Bardzo, GPD i Kropka Bordo.

Czytaj więcej na wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,40

  • Śr

    5,54

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane