Udany lipiec Coccodrillo, dobre wyniki sklepów sezonowych i e-commerce

Autor: pr 4 sierpnia 2017 09:52

W lipcu przychody polskich sklepów sieci Coccodrillo wyniosły 13,49 mln zł i były o 8 proc. wyższe niż przed rokiem. Tak jak w poprzednim roku marka Coccodrillo jest obecna w wakacyjnych lokalizacjach, dzięki sklepom sezonowym. Tymczasem wzrost sprzedaży w polskim kanale e-commerce wyniósł w lipcu aż 158 proc.

„Jesteśmy zadowoleni z wyników osiągniętych w lipcu, również z tych notowanych przez nasze letnie salony. Ostatecznie ocenimy ten projekt po wakacjach i wtedy zdecydujemy, czy powtórzymy go po raz kolejny za rok” – powiedział prezes CDRL S.A. Marek Dworczak.

W tym roku Grupa CDRL otworzyła 17 letnich salonów nad Bałtykiem: w Ustroniu Morskim, Łebie, Jarosławcu, Pobierowie, Dźwirzynie, Krynicy Morskiej, Władysławowie, Rowach, Dziwnowie, Karwi, Ustce, Dąbkach, Darłówku, Wiciach, Mielnie, Sarbinowie i Niechorzu. Salony otwarto też w Mikołajkach, a także wielkopolskim Skorzęcinie i miejscowości Okuninka w województwie lubelskim.

Przed rokiem było to 15 placówek, z czego 12 zlokalizowanych nad morzem.

W okresie styczeń – lipiec przychody sklepów polskiej sieci Coccodrillo wyniosły 78,85 mln zł i były o 4 proc. wyższe niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Przychody zanotowane w polskim kanale e-commerce wzrosły w ciągu siedmiu miesięcy roku o 28 proc. do 7,80 mln zł.

Spółka 11 sierpnia opublikuje raport z wynikami finansowymi za I połowę roku. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,99

  • Śr

    6,67

  • Min

    5,27

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8202

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.