Ulice handlowe przyciągają konsumentów

Autor: Rzeczpospolita 15 maja 2014 10:09

Ulice handlowe przyciągają uwagę polskich konsumentów, ale brakuje na nich większych powierzchni. Inwestycjom nie pomaga też nadzór konserwatorów. Zdaniem specjalistów sklepy w takich lokalizacjach mogą stać się alternatywą dla galerii. Zainteresowane są nimi zwłaszcza firmy dopiero wchodzące na nasz rynek - informuje Rzeczpospolita.

Zdaniem Magdaleny Frątczak, dyrektor działu powierzchni handlowych CBRE, liczba punktów gastronomicznych nie jest dla profilu ulicy zagrożeniem. Główne zadanie to zrobienie z nich miejsc, w których ludzie będą chcieli spędzać czas.

Jak informuje Rzeczpospolita 31 marek weszło na polski rynek w 2013 r. Rok wcześniej było ich 30, a w 2011 r. - 24. Coraz częściej szukają lokali przy znanych ulicach. Na razie nie wygląda to zachęcająco - godziny otwarcia, zwłaszcza punktów handlowych, nie odpowiadają realiom życia. Są one zamykane, zanim pojawi się w tych miejscach wieczorna fala odwiedzających. Dlatego według CBRE jednym ze sposobów na podniesienie atrakcyjności polskich ulic handlowych jest wydłużenie czasu pracy sklepów.

Zdaniem Jerzego Mazgaja, prezesa Alma Market, podobnie jak w innych krajach potencjał polskich ulic handlowych jest duży, ale dzisiaj zdecydowanie nie jest wykorzystywany w należyty sposób.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.