Unilever zmniejszył wydatki na reklamę telewizyjną

www.portalspozywczy.pl 11 kwietnia 2018 13:22

Unilever znacząco zmniejszył wydatki na reklamę telewizyjną w Polsce w marcu 2018 roku – wynika z danych firmy analitycznej Nielsen.

Według firmy Nielsen wydatki brutto na reklamę telewizyjną spółki Unilever w marcu 2018 r. wyniosły 44,1 mln zł, podczas gdy w analogicznym okresie 2017 r. wydatki te wyniosły 62,8 mln zł.

Podane kwoty wydatków na reklamę telewizyjną uwzględniają wartość brutto, czyli bez ewentualnych rabatów.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4588

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699147

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane