UPS i Poczta Polska wchodzą w paczkomaty, które będą instalowane m.in. w sklepach

Autor: Rzeczpospolita 17 października 2014 11:49

Rynek kurierski jest wart w Polsce ponad 5 mld zł. Poczta Polska i UPS mają zamiar uruchomić możliwość odbioru przesyłek w paczkomatach i małych punktach - podaje "Rzeczpospolita".

Pierwszą spółką kurierską oferującą możliwość odbioru zamówienia w paczkomacie był InPost. Dzięki temu firma stała się jedną z wiodących w branży kurierskiej. Teraz, idąc za jej przykładem, podobną usługę chcą uruchomić w Polsce inne firmy: UPS i Poczta Polska.

UPS, największa firma logistyczna na świecie, chce, żeby klienci mogli odebrać paczkę zarówno w specjalnym urządzeniu, jak i w małych punktach odbioru, np. w sklepach. W tym roku planuje otworzyć 230 takich punktów. 

Poczta Polska ma w tej chwili 36 tzw. listomatów i 36 kiosków, z których można nadać list lub małą paczkę. Spółka zapowiedziała, że zamierza zbudować własną sieć paczkomatów.

- Zamierzamy istotnie zwiększyć liczbę samoobsługowych urządzeń nadawczo-odbiorczych. Chcemy umiejscowić je w naszych placówkach, lokalizacjach typu stacje paliw, ale także jako wolno stojące maszyny - powiedział "Rzeczpospolitej" Zbigniew Baranowski, rzecznik Poczty Polskiej.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    5,06

  • Min

    3,32

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8027

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.