UPS wprowadza usługę obsługi zwrotu przesyłek

Autor: dlahandlu.pl 19 września 2017 13:28

Firma UPS udostępniła narzędzie internetowe UPS Returns Manager, które umożliwia sklepom internetowym dostosowanie procesu obsługi przesyłek zwrotnych do ich procedur.

Odbiorcy korzystający z tej usługi mogą drukować etykiety zwrotu przesyłki bezpośrednio ze strony ups.com tracking (z urządzeń stacjonarnych i mobilnych) oraz z poziomu powiadomień przesyłanych pocztą elektroniczną. 

Firma UPS jest pierwszym dostawcą usług logistycznych, który umożliwia utworzenie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem serwisu WWW do śledzenia statusu paczek.
Przeprowadzone w 2016 roku badanie UPS Pulse of the Omni-Channel Retailer wykazało, że ponad połowa dostawców internetowych uważa proces zatwierdzania zwrotów i zarządzanie nimi za największy problem oraz że wielu klientów sklepów internetowych przed podjęciem decyzji o zakupie sprawdza warunki dokonywania zwrotu towarów.
Rozwiązanie UPS Returns Manager jest dostępne w 44 krajach i regionach i umożliwia obsługę zwrotów przesyłek krajowych oraz zagranicznych dostarczanych na terytorium Unii Europejskiej. W różnych branżach koszty obsługi przesyłek zwrotnych szacuje się na 10–15% kosztów sprzedanego towaru.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,52

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane