Urządzenia mobilne stają się najważniejszym narzędziem zakupowym

Autor: pr, dlahandlu.pl 26 stycznia 2017 13:51

Bycie nieustannie podłączonym do internetu daje konsumentom poczucie wygody. Korzystając z urządzeń mobilnych, na bieżąco sprawdzają informacje i dokonują zakupów - podaje Gfk.

Prym wiodą konsumenci z Chin i Indii. Odpowiednio 84 i 81 proc. z nich przyznaje, że urządzenia mobilne są dla nich najważniejszymi narzędziami zakupów. Europa, ze wskaźnikiem na poziomie 28 proc., pozostaje w tyle za wymienionymi krajami. Jej wskaźnik jest zbliżony do globalnej średniej wynoszącej 41 proc. (niemal tyle samo jest np. w Wielkiej Brytanii).

- Trend rozwija się stale rok do roku. Wraz ze wzrostem jakości łączności 3G i 4G na całym świecie prognozujemy, iż urządzenia mobilne będą stawały się coraz to bardziej niezbędnymi narzędziami do zakupów - piszą analitycy Gfk.

Badanie GfK FutureBuy 2016 zostało przeprowadzone na próbie 20 000+ konsumentów w wieku 18+ z 20 krajów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,69

  • Śr

    2,89

  • Min

    2,14

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10985

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748244

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane