USA i UK: Rekordowe wyniki Black Friday i Cyber Monday

Autor: pr 8 grudnia 2015 09:15

Jak wynika z analiz, comScore amerykańscy klienci wydali online w Cyber Monday 3 118 mld dolarów, co przekłada się na wzrost o 20,5% w porównaniu do zeszłego roku (2,568 mld dolarów). Przeciętna wartość zamówienia w tym dniu wyniosła 133 dolary i była niższa w porównaniu do poprzednich dni – w Dniu Dziękczynienia średnia wartość zakupów online wyniosła 162 dolary, a w Black Friday 137 dolarów.

Dane comScore pokazują również, że wartość zakupów zrobionych za pośrednictwem urządzeń mobilnych w Cyber Monday podwoiła się. W tym roku e-konsumenci wydali w ten sposób 838 mln dolarów, natomiast w zeszłym 548 mln dolarów (wzrost o 53%). Natomiast według IMRG, w Wielkiej Brytanii w trakcie czterodniowego weekendu związanego z Black Friday, e-klienci wydali łącznie 3,3 mld funtów (4,93 mld dolarów). Sprzedaż kształtowała się następująco: Black Friday – 1,1 mld funtów (1,64 mld dolarów), sobota – 561 mln funtów (838 mln dolarów), niedziela – 676 mln funtów (1,01 mld dolarów). W Cyber Monday wydano 968 mln funtów (1,45 mld dolarów), co oznacza wzrost o 34,4% w porównaniu do zeszłego roku (720 mln funtów). Jak podaje Ecommerce Europe Association, w 2015 roku wartość globalnego e-commerce wzrośnie o 16%, co oznacza spadek w porównaniu z rokiem ubiegłym, gdy dynamika wyniosła 24%. Prym wiedzie rejon Azji i Pacyfiku, niemniej silne wzrosty odnotowuje się także w Europie i Ameryce Północnej.

- Kolejne rekordy sprzedaży w takie dni zakupowych okazji, jak Black Friday czy Cyber Monday potwierdzają dynamiczny wzrost światowego e-commerce. Przy takim rozwoju segmentu naturalne jest, że popyt na usługi logistyczne dla e-commerce będzie ogromny. Dlatego na rynku jest sporo miejsca do zagospodarowania dla operatorów pocztowo-kurierskich. Z naszych analiz wynika, że zainstalowanie 16 000 Paczkomatów w Europie zabezpieczy nie więcej niż 7% zapotrzebowania na szybkie usługi logistyczne, zarówno krajowe, jak i transgraniczne -
mówi Rossen Hadjiev, członek zarządu Grupy Integer.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,99

  • Śr

    5,08

  • Min

    3,74

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9055

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.