Vileda ruszyła z kampanią Windomatic

Autor: pr 28 marca 2017 13:57

Marka Vileda, światowy producent akcesoriów do sprzątania, wystartowała z kampanią reklamową popularnej elektrycznej ściągaczki do szyb Windomatic. Spoty telewizyjne w mediach ogólnopolskich i tematycznych będą emitowane od 27 marca do 30 kwietnia br.

Spot reklamowy pokazuje, że Windomatic z podwójną mocą to wierny towarzysz wielu prac porządkowych, z myciem okien na czele. Pozwala na nieprzerwane porządki aż do 40 minut w trybie podstawowym, dzięki czemu możliwe jest umycie blisko 120 mkw. 

Spot reklamowy będzie można obejrzeć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak: TVP, Polsat, Polsat Pakiet ogólny miejski, TVN, TVN Style, TVN Mix Kobiecy, TVN Mix Urban i TVP Theme. Przekaz wesprą również działania w Internecie: spoty i banery, Social Media, PR, POS.
Vileda prowadzi kompleksowe działania marketingowe, które konsekwentnie budują i umacniają wizerunek marki.



 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,69

  • Śr

    6,18

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane