Vobis stawia na omnichannel, by podwoić obroty

Autor: dlahandlu.pl/pr 14 sierpnia 2017 13:07

Vobis stawia na omnichannel, by podwoić obroty fot. materiały prasowe

Marka Vobis, specjalizująca się w sprzedaży komputerów, urządzeń mobilnych, sprzętu RTV i AGD, obchodzi w tym roku 25-lecie swojego istnienia. Z tej okazji wdraża nową, kompleksową strategię maksymalizacji sprzedaży. Vobis stawia na spójność działań online i offline, maksymalizację konwersji w e-sklepie, a także zmianę sposobu zarządzania sklepami partnerskimi.

 – Wraz z obchodem 25-lecia istnienia planujemy wdrożyć strategię maksymalizacji sprzedaży opartej na trzech głównych filarach: szerokiej ofercie produktowej, budowaniu user experience i spersonalizowanemu dotarciu do klienta. Do końca 2017 r. planujemy też przekształcenie 3 sklepów partnerskich w sklepy agencyjne, aby wspomniana strategia mogła być realizowana w formie omnichannel, z zachowaniem spójności w kanałach e-commerce i retail - mówi Łukasz Dybka, dyrektor działu e-commerce i sprzedaży detalicznej w kanale Vobis. Nowo przyjęta strategia ma mieć wyraźny wpływ na wyniki finansowe Vobis. Marka przewiduje, że dzięki niej dwukrotnie zwiększy swoje obroty.

Vobis rozpoczął działalność e-commerce w 2006 r., kiedy to został uruchomiony sklep internetowy pod domeną „Vobis.pl”. W celu realizacji nowej strategii sprzedaży, strona sklepu uległa przeprojektowaniu,  aby wraz z nowym wyglądem zyskać dodatkowe funkcjonalności. – Przewidujemy, że zastosowanie technologii RWD (ang. Responsive Web Design) przy projektowaniu strony będzie skutkować ok. dwukrotnym wzrostem współczynnika konwersji. Zakładamy, że do końca 2017 r. zmiany w kanale e-commerce przyniosą ok. 10-krotny wzrost aktywnych indeksów – mówi Łukasz Dybka z Vobis. Oprócz wdrożenia RWD marka chce podnieść współczynnik konwersji swojego sklepu internetowego poprzez zastosowanie mechanizmów automatyzacji marketingu oraz mocniejszą personalizację rekomendacji produktowych.

Vobis to jedna z najstarszych i najlepiej rozpoznawalnych marek na rynku polskim, która od 25 lat zajmuje się sprzedażą produktów z kategorii m.in. komputery, urządzenia mobilne, sprzęt RTV oraz AGD. Marka Vobis prowadzi również sprzedaż stacjonarną w sklepach partnerskich sieci Vobis Partner.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,39

  • Śr

    1,60

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane