W 2010 roku Carrefour sprzedał w Polsce towary za 2,27 mld euro

Autor: portalspozywczy.pl 13 stycznia 2011 23:47

W 2010 roku Carrefour sprzedał w Polsce towary za 2,27 mld euro

W 2010 r. wartość sprzedaży sieci sklepów Carrefoura w Polsce sięgnęła ponad 2,27 mld euro, co oznacza wzrost o 11,4 proc. po aktualnych kursach walut i 3,1 proc. po stałym kursie wymiany. Sprzedaż like for like wzrosła o 2,7 proc.

- Zanotowaliśmy znaczny wzrost na rynkach wschodzących i lepsze wyniki, zwłaszcza w Belgii, Polsce, czy na Tajwanie - powiedział Lars Olofsson, dyrektor generalny Grupy Carrefour komentując wyniki sieci za 2010 r.

Skonsolidowana sprzedaż w IV kw. 2010 r. na polskim rynku wyniosła 662 mln euro (w 2009 r. było to 625 mln euro), co oznacza wzrost o 5,8 proc. po aktualnych kursach walut i 0,7 proc. po stałym kursie wymiany.

W 2010 r. sprzedaż Grupy Carrefour wzrosła do ponad 101 mld euro, co oznacza wzrost o 5,8 proc. po aktualnych kursach walut i 2,5 proc. po stałym kursie wymiany. Sprzedaż like for like wzrosła o 0,9 proc.

Jednak po wyłączeniu cen benzyny wynik spada do ok. 92,7 mld euro, co oznacza wzrost o 4,9 proc. po aktualnym kursie wymiany walut lub 1,6 proc. przy stałym kursie wymiany. Jednocześnie sprzedaż like foir like spada do minus 0,1 proc.

- W trudnych warunkach, zwłaszcza w drugiej połowie roku Carrefour osiągnął stały wzrost sprzedaży i poprawę za cały rok. W tym czasie zredukowaliśmy koszty o ponad 500 mln euro - dodał Lars Olofsson.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,52

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane