W 2015 roku 15 stacji Shell przeszło zmianę formatu

Autor: dlahandlu.pl 14 stycznia 2016 15:10

W 2015 roku 15 stacji Shell przeszło zmianę formatu fot. Shell

Otwarciem poznańskiej stacji Shell firma zakończyła pierwszy etap modernizacji swoich obiektów w Polsce. Modernizacja stacji Shell jest częścią rozpoczętego w 2015 i kontynuowanego w 2016 roku projektu „Warta”, w ramach którego nowy wygląd zyskało 15 obiektów w całej Polsce.

Stacja przy ulicy 28 czerwca 1956 r. w Poznaniu przebudowana została według tzw. koncepcji „full format”, który powstał zarówno z myślą o zawodowych kierowcach flot, jak i lokalnych klientach. Obiekt powiększono i wyposażono go w kącik kawowy z ofertą kanapek, przekąsek dań lunchowych Deli2go i kawą z automatu Costa Express. W sklepie zaopatrzyć się można również w artykuły spożywcze. Na stacji umieszczono również zbiornik AdBlue, ułatwiający tankowanie samochodów ciężarowych. Modernizacji poddano również myjnię. Budynek zyskał nowy wygląd a do oferty dodano nowy program „Perfect Shine”. W 2015 r. odnowiono 25 proc. z wszystkich myjni na stacjach Shell. Kolejne remonty zaplanowano na najbliższy rok. - Zaplanowano odnowienie toalet i zastosowanie oświetlenia LED na wszystkich stacjach Shell oraz zmianę dystrybutorów LPG na samoobsługowe
– powiedział Paweł Odrzywołek, dyrektor stacji paliw Shell Polska.


Shell działa w Polsce od 1992 roku. Działalność firmy obejmuje biznes Retail - sieć stacji i sklepów Shell, łącznie ponad 400 obiektów w całym kraju.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,49

  • Śr

    6,21

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8741

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 564392

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.