W 2016 r. na platformie Aleo zarejestrowało się 9,5 tys. firm

Autor: www.dlahandlu.pl 10 stycznia 2017 11:56

Platforma zakupowa Aleo działa na rynku od 2013 r. i jest na niej zarejestrowanych obecnie 57 tys. firm. W ubiegłym roku przystąpiło do niej 9,5 tys. spółek.

Bartosz Tkaczyk, prezes zarządu ING Usługi dla Biznesu mówi, że liczba firm korzystających z platformy rośnie rdr o ok. 20 proc. Prezes dodaje również, że mniej niż 50 proc. firm zarejestrowanych na Aleo prowadzi konta firmowe w banku ING. Liczba ta będzie w kolejnych latach spadać.

Aleo to autorski projekt ING, przygotowany i zarządzany w ramach spółki ING Usługi dla Biznesu, należącej do grupy kapitałowej ING Banku Śląskiego. Platforma jest dostępna dla użytkowników pod adresem aleo.pl. Korzystanie z niej jest bezpłatne.

Aleo jest narzędziem do zarządzania procesem zakupowym i sprzedażowym dla firm. Platforma umożliwia usprawnienie wykonywanej pracy, prezentację katalogu swoich produktów i usług oraz zarządzanie przepływem informacji w ramach sieci kontrahentów. Jedną z funkcjonalności nowego narzędzia handlu online jest system zapytań ofertowych, dzięki któremu mniejsze firmy mogą wykorzystywać platformę do zdobywania zgłoszeń i kontraktów. Jest ona szansą, by podmioty z sektora MSP mogły oferować swoje produkty i usługi bez potrzeby budowania złożonych i kosztownych narzędzi biznesowych. W ten sposób mogą one w łatwiejszy sposób rywalizować o klienta z większymi firmami.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    20,25

  • Śr

    15,43

  • Min

    12,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11013

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane