W 2016 roku Cocodrillo urosło o 40 sklepów

Autor: dlahandlu.pl 21 marca 2017 09:04

Sieć sklepów Cocodrillo urosła w 2016 roku do 487 punktów handlowych wobec 447 placówek na koniec 2015 roku, czyli o 40 placówek. W zeszłym roku CDRL po raz pierwszy otwierało też sezonowe sklepy letnie w polskich miejscowościach turystycznych.

Spółka prowadzi też działania mające na celu zwiększenie portfolio oferowanych produktów. W zeszłym roku do sklepów Coccodrillo trafiła biżuteria dla dzieci zaprojektowana specjalnie dla tej sieci przez Anię Kruk. 

Dzięki stabilnej i dobrej sytuacji finansowej w 2016 r. CDRL S.A. mogło podzielić się zyskiem z akcjonariuszami. Walne Zgromadzenie przeznaczyło na nią 5,15 mln zł z zysku za poprzedni rok. Wartość dywidendy na jedną akcję wyniosła 0,85 zł wobec 0,75 zł rok wcześniej.
Jednostkowy zysk netto CDRL S.A. (z którego wypłaca się dywidendę) wyniósł w 2016 r. 12,23 mln zł i był o blisko 50% wyższy niż przed rokiem. Jest to efekt wyższych przychodów ze sprzedaży, które wzrosły o blisko 13%, ale też zwiększenia przychodów finansowych, które wyniosły 6,54 mln zł wobec 2,25 mln zł przed rokiem.

Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska. CDRL zadebiutowało na głównym rynku GPW w dniu 28 października 2014 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    5,59

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane