W ciągu pierwszego półrocza Drogerie Natura zmodernizowały 60 sklepów

Autor: dlahandlu.pl 20 lipca 2017 13:22

W ciągu pierwszego półrocza Drogerie Natura zmodernizowały 60 sklepów fot. materiały prasowe

Drogerie Natura, jedna z największych polskich sieci drogeryjnych, intensywnie rozwijają rozpoczęty w 2017 roku projekt Smart Remodelingów, które obejmują coraz więcej placówek w całej Polsce. Realizowane działania mają na celu modernizację drogerii pod kątem dopasowania ich do nowej identyfikacji wizualnej, renowację wnętrz i wprowadzenie nawigacji po kategoriach produktowych.

Misją sieci Natura jest bycie jak najbliżej klientów, dlatego poza starannym doborem lokalizacji, powierzchni sklepowej i asortymentu, a także dbaniem o podnoszenie kompetencji personelu, firma stale modernizuje wystrój drogerii. Zainicjowany na początku roku program Smart Remodelingów stopniowo obejmuje kolejne placówki w całej Polsce. W ciągu pierwszego półrocza Natura zmodernizowała 60 drogerii.

Remodelingi mają na celu dopasowanie przestrzeni drogerii do potrzeb klientów
i ułatwienie im sprawnego poruszania się w jej wnętrzu. Nowe, przejrzyste oznakowanie działów, liczne banery informacyjne i wyraziste, kontrastujące kolory zapewniają szybkie dotarcie do poszukiwanych kosmetyków. Wyraźny podział na cztery główne strefy – włosy, makijaż, pielęgnacja i perfumeria – znacznie ułatwia orientację w asortymencie drogerii i skraca czas zakupów.

- Cztery strefy wyznaczają najważniejsze kompetencje Natury, stawiamy na nie bardziej niż na pozostałe kategorie. Wprowadzenie tego rozwiązania było poparte wynikami przeprowadzonych przez nas badań. Zależy nam na tym, aby klient nie czuł się zagubiony i wiedział, gdzie w szybkim czasie może znaleźć konkretne artykuły, których poszukuje. Jednolitą identyfikację wizualną wprowadzamy w nowych placówkach oraz w ramach tzw. Smart Remodelingów, które trwają w drogerii średnio trzy noce, nie powodując zamknięcia lokalu dla Klientów - mówi Monika Nowakowska, wiceprezes ds. Commercial w Natura Sp. z o.o.

Dodatkowo, wprowadzono również nowoczesną identyfikację wizualną, która odświeża wygląd punktów sprzedażowych i materiałów POS. Uproszczona została paleta barw – dominują jasne szarości, biele i energetyzujące zielenie, które podkreślają przestronność wnętrz. W każdej drogerii w trakcie renowacji instalowane jest nowe oświetlenie, indywidualnie dobierane do potrzeb lokalowych, aby zapewnić odpowiednią prezentację produktów, lepiej oddającą ich naturalny kolor.

Natura posiada blisko 300 drogerii w całej Polsce i stale się rozwija. W 2017 r. otworzyła cztery nowe punkty.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,65

  • Min

    2,09

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8598

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 564392

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.