PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

W dużych miastach piwa specjalne odpowiadają za 18 proc. sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 16 maja 2014 18:50

Piwa „specjalne" stanowią obecnie już 12 proc. całkowitej sprzedaży piwa w Polsce. W dużych miastach jest to ok. 18 proc., zaś w Warszawie ponad 22 proc. Na Warmii i Mazurach oraz w okolicach Białegostoku i Rzeszowa specjalności stanowią mniej niż 10 proc. rynku - wynika z danych Grupy Żywiec.

W 2012 i w 2013 roku spadła sprzedaż tradycyjnych lagerów, powszechnie nazywanych "jasnymi" a także piw mocnych, czyli tych których zawartość alkoholu przewyższa 6 proc.
Wzrosty zanotował jedynie segment "piwnych specjalności", takich jak piwa z lemoniadą Radler.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,40

  • Śr

    4,43

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8099

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane