W dwa tygodnie Lidl wydał na reklamę w telewizji o 3 mln zł więcej niż Biedronka

Autor: dlahandlu.pl 23 października 2017 11:43

W okresie od 2 do 15 października br. Lidl wydał na reklamę telewizyjną 19 507 241 zł. W tym samym okresie wydatki Biedronki ukształtowały się na poziomie 16 515 015 zł - wynika z danych firmy Nielsen.

W tygodniu obejmującym okres od 2 do 8 października Biedronka na reklamę w telewizji wydała najwięcej spośród sieci handlowych - 11 579 318 zł. W tym samym czasie Lidl przeznaczył na promocję w tym kanale 9 297 658 zł.

W okresie od 9 do 15 października wydatki kształtowały się inaczej. Lidl wydał 10 209 583 zł, podczas gdy Biedronka - 4 935 697 zł.

W tym zestawieniu pojawiła się rónież drogeryjna sieć Rossmann z wydatkami rzędu 5 287 281 zł.

Dane Nielsena podano według oficjalnych cenników stacji TV. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane