W dyskontach rządzi kuchnia azjatycka

Autor: www.dlahandlu.pl 1 lutego 2016 11:03

Biedronka i Lidl po raz kolejny powalczą ze sobą o miłośników kuchni azjatyckiej.  Przełom stycznia i lutego może okazać się sprawdzianem dla największych konkurentów.

Akcja "Odkryj smaki Azji" jest organizowana w Biedronce od 25 stycznia do 7 lutego. Kampania ma silne wsparcie reklamowe - głównie w telewizji. Natomiast "Odkryj Azję w jeden tydzień" w Lidlu zaplanowano na 8-14 lutego (od razu po zakończeniu tygodnia w Biedronce).

Azjatycki tydzień tematyczny jest niezwykle popularny w dyskontach. W lipcu ubiegłego toku akcja była organizowana w Biedronce od 27 lipca do 9 sierpnia, a w Lidlu od 3 do 9 sierpnia.

Tego rodzaju kampanie zachęcają do odwiedzenia sklepu klientów, którzy do tej pory nie robili w nim zakupów. Pojawia się również przekonanie że sieć ta prezentuje szerszy wybór asortymentu od innych dyskonterów.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,69

  • Śr

    6,18

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane