W e-sklepach wzrasta sprzedaż artykułów świeżych

Autor: Polskie Radio 20 lutego 2017 09:07

- Cały czas sprzedają się tzw. artykuły ciężkie, czyli wody, mleka, czyli rzeczy, które zajmują zarówno dużo miejsca, jak i przede wszystkim są ciężkie w doniesieniu do domu. Ciekawe jest to, że wzrasta sprzedaż artykułów świeżych, owoców, warzyw. Niektóre sklepy podają, że nawet w 75 proc. koszyków znajdują się produkty świeże – mówi Kinga Szewczyk z Brandbank Polska w Polskim Radiu.

Niemal co czwarty obywatel Unii Europejskiej w ciągu minionego roku kupił żywność w sieci. Szacuje się, że w 2020 roku wartość sprzedaży produktów spożywczych w internecie w Polsce wyniesie 2,5 mld zł. 

85 proc. badanych decyduje się na zakupy w sieci głównie ze względu na wygodę.

- Nie lubimy chodzić po marketach i spędzać tam wielu godzin. Przekładamy ten czas na inne atrakcje. Sklepy internetowe starają się podążać za tymi trendami. Robią promocje, wprowadzają różne oferty, pojawiają się aplikacje mobilne, które mają ułatwić konsumentom robienie zakupów – wylicza ekspertka

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10814

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748653

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane