W ETC Swarzędz nowe sklepy i lokale gastronomiczne

Autor: dlahandlu.pl 8 listopada 2017 15:12

Od ponownego otwarcia ETC Swarzędz po trwającej ponad 14 miesięcy przebudowie minął już miesiąc. Tymczasem na listopad planowane są kolejne otwarcia nowych salonów, m.in. z branży modowej oraz gastronomicznej. Nowi najemcy zajmą łączną powierzchnię ponad 2000 mkw. Część z tych marek pojawi się w Swarzędzu po raz pierwszy.

Do grona najemców ETC Swarzędz cały czas dołączają nowe sklepy. 21 października otwarty został salon Pepco, który zajął powierzchnię niemal 455 mkw. Już 9 listopada swoją działalność rozpocznie też  salon polskiej modowej marki Reserved o pow. 1667 mkw. W drugiej połowie miesiąca w ETC Swarzędz pojawią się także modowe marki Vistula i Lambert (115 mkw.), Wólczanka (35 mkw.) oraz sklep odzieżowy Medicine (260 mkw.).

W następnej kolejności swoją działalność rozpoczną również najemcy gastronomiczni: Restauracja Olimp, która otworzy swój lokal w strefie gastronomicznej, a także włoska restauracja Don Lucci w zupełnie nowej odsłonie z ogródkiem.

Nowe, zmodernizowane ETC Swarzędz funkcjonuje już od przeszło miesiąca. Od 7 października klienci mogą korzystać z bogatej oferty zarówno sieciowych znanych marek, takich jak Intermarché, Diverse, KiK, Martes Sport, Deichmann, Swiss, CCC, Rossmann, Drogeria Natura, Empik, Top Secret, Yes, Smyk, 5-10-15 czy RTV Euro AGD, jak również tej proponowanej przez lokalnych najemców: Piekarni Mine Wine, Kids OK, Prestige Obuwie, Biuro Podróży Jamajka, klubu fitness Be Active, Sali zabaw Kulkids czy kwiaciarni Florist. 

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej działalności ETC Swarzędz po modernizacji.
Część prac jeszcze trwa i w kolejnych kilku miesiącach będą sukcesywnie pojawiać się nowi najemcy. Notujemy wysokie zainteresowanie powierzchnią handlową dostępną w naszym centrum i prowadzimy zaawansowane rozmowy z kolejnymi zainteresowanymi najemcami. Jednocześnie uważnie wsłuchujemy się w głosy naszych klientów, które są dla nas niezwykle istotne i pozwalają nam tak kierować strategią leasingową, by pozyskać do współpracy najbardziej oczekiwane i pożądane przez mieszkańców Swarzędza marki  – mówi Marcin Juszczyk, członek zarządu Grupy Capital Park, inwestora obiektu.

ETC Swarzędz to jedno z najstarszych centrów handlowych w Wielkopolsce. Modernizacja obiektu trwała od lipca 2016 do 7 października 2017 roku. Prace obejmowały przede wszystkim połączenie trzech oddzielnych budynków w jeden, który zyskał nowoczesną, odświeżoną fasadę. W obiekcie utworzony został nowy układ komunikacyjny z przestronnymi korytarzami, wzbogacił się  także o udogodnienia dla rodzin oraz osób niepełnosprawnych. Powiększony został również parking, na którym znajduje się obecnie ok. 1000 bezpłatnych miejsc postojowych oraz stojaki na rowery. ETC Swarzędz po modernizacji zajmuje 20 tys. mkw., na której mieści się 80 lokali handlowo-usługowych.

Komercjalizację obiektu prowadzi grupa BOIG. Inwestorami i właścicielami projektu są Grupa Capital Park oraz Akron Group. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,99

  • Śr

    12,67

  • Min

    8,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8787

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.