W galeriach i centrach handlowych pojawi się wiele nowych marek

Property News 2 listopada 2017 12:35

Concept2.0 we współpracy z IMV Polska planuje wprowadzić na polski rynek nowe brandy i koncepty. Celem ekspansji będą parki handlowe oraz małe i średniej wielkości galerie.

Partnerem strategicznym polskiej spółki jest Concept2.0 GmbH z Niemiec, która przygotowuje niemieckie sieci do ekspansji w Polsce.

- Naszym wspólnym celem jest realizacja trwałego rozwoju niemieckich marek na rynku środkowoeuropejskim. Polska jest krajem bardzo chłonnym, widzimy w tym segmencie duży potencjał. Najbliższe lata pokażą dynamiczne zmiany w sektorze przestrzeni handlowej - mówi Sascha Stockem, CEO Concept2.0 GmbH.

- Marki, z którymi współpracujemy to zupełnie nowe brandy jak i koncepcje sprawdzone, z wielkim potencjałem rozwoju. Poszukujemy dla nich atrakcyjnej przestrzeni handlowej. W przyszłym roku przeprowadzimy również ekspansję dużego niemieckiego gracza na polski rynek. Mówimy tutaj o kilkudziesięciu sklepach. W pierwszej kolejności celem są parki handlowe oraz małe i średniej wielkości galerie. Kolejnym celem jest przeprowadzenie rewolucji na polskim rynku komercyjnym wprowadzając spektakularne koncepty rozrywkowe - komentuje Błażej Błaszczyk, prezes zarządu Concept2.0.

Partnerem w zakresie pozyskiwania przestrzeni komercyjnych dla portfolio konceptów firmy Concept2.0 jest firma IMV Polska - powstała w 2007 roku jako spółka zależna od IMV Immobilien Management GmbH. To dostawca profesjonalnych usług związanych z zarządzaniem na rynku nieruchomości handlowych, biurowych, magazynowych m.in. w Polsce, Austrii, Niemczech, na Węgrzech, w Czechach i na Słowacji.

więcej na www.propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane