W I kw. 2015 r. otwarto 9 sklepów Stokrotka, a dwa zamknięto

Autor: www.dlahandlu.pl 13 maja 2015 20:58

Segment detaliczny Emperii Holding na koniec I kw. 2015 roku tworzyło łącznie 259 sklepów, zaś na koniec I kw. 2014 roku było to 240 sklepów. W ciągu pierwszych trzech miesięcy 2015 r. otwarto łącznie 9 sklepów (w tym jeden sklep franczyzowy), a 2 sklepy zostały zamknięte.

Przychody spółki ze sprzedaży segmentu detalicznego w I kw. roku były o 0,87% wyższe niż w analogicznym okresie roku ubiegłego, co w kontekście trwającej od ubiegłego roku deflacji oraz natężonej konkurencji cenowej jest wynikiem pozytywnym.

W I kw. segment detaliczny poniósł jednorazowe koszty związane z zamknięciem sklepów w wysokości 618 tys. zł (1.000 tys. zł w I kw. 2014 r.)

Nakłady inwestycyjne spółki na otwarte sklepy własne wyniosły w badanym okresie 5 561 tys. zł

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,60

  • Śr

    0,34

  • Min

    0,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9079

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.