W I kw. supermarkety ze spadkami o 1,7 proc. a hipermarkety o 3,8 proc.

Autor: dlahandlu.pl 22 maja 2017 10:30

W I kw. supermarkety ze spadkami o 1,7 proc. a hipermarkety o 3,8 proc. fot. Żelazna Studio

Jak wynika z badania firmy Nielsen w I kw. 2017 roku sprzedaż detaliczna w Polsce wzrosła o 2,1 proc. W tym samym czasie sprzedaż w supermarketach spadła o 1,7 proc., a w hipermarketach o 3,8 proc.

Jest to ogromna zmiana w porównaniu z I kw. 2016 roku gdy sprzedaż detaliczna wzrosła również o 2,1 proc., ale wzrosty zaliczyły również oba formaty sklepów: supermarkety o 6,5 proc. a hipermarkety o 1,3 proc.

Ostatnio tak źle jak na początku 2017 roku było w II kw. 2015 roku, gdy spadki wyniosły odpowiednio - 2 proc. dla supermarketów i - 3,8 proc. dla hipermarketów.

Nielsen w kategorii hipermarkety uwzględnia: Auchan, Tesco o pow. powyżej 2500 mkw., Carrefour o pow. powyżej 2500 mkw., E. Leclerc powyżej pow. 2500 mkw. oraz szyld b1.

W kategorii supermarketów pod uwagę brane są: Carrefour o pow. poniżej 2500 mkw., Carrefour Market, Simply Market, E.Leclerc o pow. poniżej 2500 mkw., Intermarche, Netto, Polomarket, Mila, Tesco  o pow. poniżej 2500 mkw.

Dane pochodzą z raportu kwartalnego sieci Stokrotka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    5,74

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11052

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane