W II połowie listopada Lidl wydał na reklamę w telewizji ponad 27 mln zł, Biedronka - 24,6 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 1 grudnia 2017 12:01

W II połowie listopada Lidl wydał na reklamę w telewizji ponad 27 mln zł, Biedronka - 24,6 mln zł fot. Shutterstock.com

Lidl w okresie od 13 do 26 listopada br. wydał na reklamę telewizyjną 27 196 205 zł, a Biedronka  - 24 628 987 zł - wynika z danych firmy Nielsen.

Jak podaje Nielsen, w tygodniu od 13 do 19 listopada w zestawieniu 10 największych reklamodawców Lidl uplasował się na drugim miejscu z wydatkami rzędu 13 355 025 zł.
Na trzecim miejscu uplasowała się Biedronka, która na reklamę w telewizji przeznaczyła 11 930 707 zł.

Czytaj także: Ofensywa reklamowa Lidla. 24,2 mln zł na kampanię w telewizji

W tygodniu od 20 do 26 listopada Lidl ponownie był wiceliderem rankingu Nielsena z wydatkami rzędu 13 841 180 zł, a Biedronka była trzecia, wydając 12 698 280 zł. W pierwszej dziesiątce sklasyfikowano także sieć Rossmann (4. pozycja), która na reklamę telewizyjną przeznaczyła 8 713 617 zł. Na 5. miejscu znalazła się sieć Tesco z kwotą 8 016 289 zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane