W II połowie listopada Lidl wydał na reklamę w telewizji ponad 27 mln zł, Biedronka - 24,6 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 1 grudnia 2017 12:01

W II połowie listopada Lidl wydał na reklamę w telewizji ponad 27 mln zł, Biedronka - 24,6 mln zł fot. Shutterstock.com

Lidl w okresie od 13 do 26 listopada br. wydał na reklamę telewizyjną 27 196 205 zł, a Biedronka  - 24 628 987 zł - wynika z danych firmy Nielsen.

Jak podaje Nielsen, w tygodniu od 13 do 19 listopada w zestawieniu 10 największych reklamodawców Lidl uplasował się na drugim miejscu z wydatkami rzędu 13 355 025 zł.
Na trzecim miejscu uplasowała się Biedronka, która na reklamę w telewizji przeznaczyła 11 930 707 zł.

Czytaj także: Ofensywa reklamowa Lidla. 24,2 mln zł na kampanię w telewizji

W tygodniu od 20 do 26 listopada Lidl ponownie był wiceliderem rankingu Nielsena z wydatkami rzędu 13 841 180 zł, a Biedronka była trzecia, wydając 12 698 280 zł. W pierwszej dziesiątce sklasyfikowano także sieć Rossmann (4. pozycja), która na reklamę telewizyjną przeznaczyła 8 713 617 zł. Na 5. miejscu znalazła się sieć Tesco z kwotą 8 016 289 zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    3,82

  • Min

    2,70

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8741

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 564392

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.