W marcu sprzedaż towarów w Stokrotce na poziomie 213 mln zł. LfL w dół

Autor: dlahandlu.pl 3 kwietnia 2017 18:22

W marcu sprzedaż towarów w Stokrotce na poziomie 213 mln zł. LfL w dół

Stokrotka osiągnęła w marcu 2017 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 213 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w marcu 2016 roku o ok. 1,6 proc. Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń - marzec wyniosły 587 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku o 2,7 proc.

W marcu 2017 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki spadła o około 4 proc. w porównaniu do marca 2016 roku, ze względu na przesunięcie terminu  Świąt Wielkanocnych w br. na kwiecień. LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń - marzec 2017 roku spadł o około 2,8 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2016 roku. Natomiast sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w marcu 2017 roku wzrosła o około 4 proc. w porównaniu do marca 2015 roku, a wzrost LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń - marzec 2017 roku w porównaniu do  analogicznego okresu 2015 roku wyniósł około 4,2 proc.
W marcu 2017 roku otworzono 6 sklepów: 3 markety oraz 3 sklepy franczyzowe.  W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,5 tys. mkw.: 0,6 tys. mkw. w marketach oraz 0,9 tys. mkw. w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec marca 2017 roku wyniosła 380. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec marca 2017 roku wyniosła 176,5
tys. mkw. Od początku roku sieć uruchomiła 11 sklepów. Netto sieci przybyło 8 placówek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10636

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane