W marcu Stokrotka otworzyła pięć sklepów. Przychody za marzec wyższe o 21,6 proc.

Autor: dlahandlu.pl 4 kwietnia 2018 13:06

Zarząd Emperia Holding S.A. poinformował, że spółka zależna Stokrotka Sp. z o.o. osiągnęła w marcu 2018 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 259 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w marcu 2017 roku o ok. 21,6 proc. Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-marzec wyniosły 678 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2017 roku o 15,6 proc.

W marcu 2018 roku sprzedaż towarów LfL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 14,5% w porównaniu do marca 2017 roku, natomiast LfL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń - marzec 2018 roku wzrósł o około 8,0% w porównaniu do analogicznego okresu 2017 roku.

W marcu 2018 roku otworzono 5 sklepów: 3 markety Stokrotka i 2 sklepy franczyzowe. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,4 tys. mkw: 0,8 tys. mkw w marketach Stokrotka i 0,6 tys. mkw w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów na koniec marca 2018 roku wyniosła 440. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec marca 2018 roku wyniosła 189,2 tys. mkw.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,10

  • Min

    1,35

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4361

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 697968

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane