W minionym roku duzi gracze umacniali pozycję na rynku kawiarnianym

www.portalspozywczy.pl 2 stycznia 2017 10:41

Rok 2016 pokazał, że rynek kawiarni w Polsce jest nadal bardzo perspektywiczny. Choć nieprzerwanie dominują na nim duże sieci, nie zniechęca to nowych graczy do śmiałego planowania inwestycji.

Ten rok służył zwłaszcza największym markowym kawiarniom. Sieć Costa Coffe zakończyła 2016 r. z 134 kawiarniami, So!Coffee z 60 lokalmi, Starbucks z 53, a Green Caffè Nero z 45, w tym jedną w nowym dla sieci mieście – Krakowie. –Wejście na rynek krakowski jest dla nas testem, i to bardzo trudnym. Wiele sieci połamało sobie na tym rynku zęby. Jeśli damy sobie radę tam, to powinniśmy dać sobie radę wszędzie – mówił w grudniu serwisowi portalspozywczy Adam Ringer, prezes sieci kawiarni Green Caffe Nero.

Z dużymi planami weszły też na nasz rynek dwie kolejne sieci. W styczniu, po 14 latach nieobecności, do Polski powrócił Dunkin’ Donats z zamiarem otwarcia 44 punktów w ciągu 7 lat. Obecnie sieć ma 7 lokali. Jeszcze bardziej spektakularny rozwój zapowiedziała kanadyjska sieć Second Cup. W ciągu trzech lat planowano otworzyć w Polsce 80 lokali w dużych i średnich miastach. Jak dotąd ruszyła jednak tylko jedna kawiarnia.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    7,83

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane