W minionym roku duzi gracze umacniali pozycję na rynku kawiarnianym

www.portalspozywczy.pl 2 stycznia 2017 10:41

Rok 2016 pokazał, że rynek kawiarni w Polsce jest nadal bardzo perspektywiczny. Choć nieprzerwanie dominują na nim duże sieci, nie zniechęca to nowych graczy do śmiałego planowania inwestycji.

Ten rok służył zwłaszcza największym markowym kawiarniom. Sieć Costa Coffe zakończyła 2016 r. z 134 kawiarniami, So!Coffee z 60 lokalmi, Starbucks z 53, a Green Caffè Nero z 45, w tym jedną w nowym dla sieci mieście – Krakowie. –Wejście na rynek krakowski jest dla nas testem, i to bardzo trudnym. Wiele sieci połamało sobie na tym rynku zęby. Jeśli damy sobie radę tam, to powinniśmy dać sobie radę wszędzie – mówił w grudniu serwisowi portalspozywczy Adam Ringer, prezes sieci kawiarni Green Caffe Nero.

Z dużymi planami weszły też na nasz rynek dwie kolejne sieci. W styczniu, po 14 latach nieobecności, do Polski powrócił Dunkin’ Donats z zamiarem otwarcia 44 punktów w ciągu 7 lat. Obecnie sieć ma 7 lokali. Jeszcze bardziej spektakularny rozwój zapowiedziała kanadyjska sieć Second Cup. W ciągu trzech lat planowano otworzyć w Polsce 80 lokali w dużych i średnich miastach. Jak dotąd ruszyła jednak tylko jedna kawiarnia.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,99

  • Śr

    13,83

  • Min

    9,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9079

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.