W pół roku sieci Carrefour przybyło 35 placówek convenience

Autor: dlahandlu.pl 31 lipca 2014 12:11

Jak wynika z raportu firmy Carrefour za I półrocze 2014 roku na koniec czerwca br. do sieci należały 443 sklepy convenience. Oznacza to, że w 6 miesięcy przybyło 35 placówek, głównie pod logo Carrefour Express. W całym 2013 roku Carrefour powiększył sieć o 111 takich sklepów. Z dotychczasowych zapowiedzi przedstawicieli sieci wynikało, ze w I połowie 2014 roku Carrefour chce dysponować bazą 500 sklepów we franczyzie.

Jak podkreśla prezes Guillaume de Colonges,, najbardziej perspektywicznym segmentem rynku są właśnie sklepy convenience, a także średnie powierzchnie, czyli supermarkety.  

Raport sieci Carrefour za I półrocze 2014 roku informuje, że do firmy w Polsce należy 678 sklepów (o 43 więcej niż na koniec 2013 r.): 95 to hipermarkety: 7 więcej niż pół roku temu. Zmiana ta wynika głównie z modernizacji i przekształcenia supermarketów w hipermarkety przez powiększenie powierzchni sprzedaży.

Z danych dostępnych na stronie Carrefour. com wynika, że obecnie działa 140 supermarketów, w liczbie tej mieści się sieć Rast, kupiona przez Carrefour w 2013 roku. W tym formacie Carrefourowi przybył netto 1 sklep, choć na przestrzeni ostatniego półrocza sieć uruchomiła 2 nowe supermarkety pod logo Rast w Mławie i Działdowie.

Sieć sklepów convenience należąca do Carrefoura liczy 443 sklepy, czyli o 35 więcej niż pod koniec grudnia 2013, gdy działało ich w Polsce 408.

W 2006 roku Carrefour miał w Polsce 42 hipermarkety i 83 supermarkety. W 2007 roku firma kupiła od sieci Ahold sklepy Albert i Hypernova, co zwiększyło jej portfolio do 72 hipermarketów i 247 supermarketów.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,32

  • Śr

    6,61

  • Min

    4,67

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9079

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.