W Polsce jest coraz więcej galerii handlowych z problemami

Autor: Gazeta Wyborcza 15 września 2017 09:03

W środę z wielką pompą otwarto Galerię Północną na warszawskiej Białołęce. Ale warszawski rynek to wyjątek. W innych miastach galerie tracą klientów, niektóre zamknięto, inne przebudowano na biurowce, a nawet na... szpital - podaje Gazeta Wyborcza.

W Polsce jest coraz więcej galerii handlowych z problemami. Kłopotem jest nie tylko duża konkurencja, ale też zmiana preferencji klientów. Czasy, w których spędzanie wolnego popołudnia na zakupach w tradycyjnej galerii postrzegano jako atrakcję dla rodzin i grup znajomych, odchodzą do lamusa.

Galeriom handlowym nie służy też smart shopping i moda na zakupy w internecie. Rośnie też skłonność do jedzenia w modnych miejscach na mieście oraz spędzania czasu na wolnym powietrzu.

Jak podaje Wyborcza, aby przetrwać w biznesie, deweloperzy nowych galerii musieli całkowicie zmienić swoje podejście do prowadzenia biznesu. Najnowsze obiekty to już głównie centra handlowo- rozrywknowe, które na rozrywkę przeznaczają nawet 25 proc. powierzchni.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9136

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.