W ramach strategii cyfryzacji Blue City z interaktywną strefą relaksu

Autor: dlahandlu.pl 24 lutego 2016 15:42

Blue City uruchomiło interaktywną strefę relaksu. Klienci centrum mogą naładować tu telefon, tablet czy laptop. Przygotowano także interaktywną rozrywkę w postaci m.in. gier zręcznościowych a także ponadwymiarowe szachy.

W ramach długotrwałej strategii cyfryzacji centrum, Blue City wprowadza udogodnienia technologiczne dla swoich klientów, m.in. interaktywne mapy. Na terenie całej galerii klienci mogą korzystać z bezprzewodowego Internetu oraz aplikacji PointFinder, dzięki której trafią do wybranego sklepu i otrzymają spersonalizowane oferty rabatowe. Od lipca ubiegłego roku, Blue City współpracuje z aplikacją Qpony – programem angażowania klientów w spersonalizowany proces zakupowy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    5,59

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane