W rok o Biedronce napisano 4119 tekstów. Ich ekwiwalent reklamowy to 168,7 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 27 października 2017 18:15

W ciągu ostatnich 12 miesięcy Biedronka była siecią handlową, o której pojawiło się najwięcej publikacji, zarówno w mediach tradycyjnych, w Internecie, jak i w serwisach społecznościowych. Łącznie ukazało się ich 4119.

Wśród ponad 4 tys. publikacji na temat Biedronki, blisko 95 proc. miało charakter pozytywny lub neutralny. Ekwiwalent reklamowy tych publikacji to 168,7 mln zł. Najczęściej opisywane w mediach w ciągu ostatnich 12 miesięcy były: akcja „Gang Świeżaków”, organizowane przez sieć zbiórki żywności dla potrzebujących oraz ogłoszenie podwyżek dla pracowników.
Badanie Top Marka to doroczny ranking miesięcznika „Press” oraz firmy Press-Service Monitoring Mediów. Badanie objęło materiały prasowe i internetowe opublikowane w okresie od 1 lipca 2016 roku do 30 czerwca 2017 roku - łącznie 32 mln. Informacje poddane analizie dotyczyły najpopularniejszych marek z 11 branż, które najczęściej występowały w prasie: motoryzacji, energetyki, telewizji, bankowości, stacji paliw, telekomunikacji, ubezpieczeń, sieci handlowych, radia, artykułów spożywczych i farmacji. Łącznie w raporcie opisano 117 marek.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • POWLUTKA z POZNANIA 2017-10-29 17:57:03

    Biedroneczka nasza super działa. Ma wspaniałego związkowca we Wrześni i pozbyła się zapchlonej gnidy jacynowatej. Teraz to jest SUPER . Planujemy z tej okazji wielki bal. Teraz póki co czcimy to SZAMPANAMI!!!!! VIWAT WIELKI PAnie.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,29

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane