W sam raz na raz! – nowość Łowicza w kampanii telewizyjnej

Autor: pr 14 listopada 2017 10:35

W sam raz na raz! – nowość Łowicza w kampanii telewizyjnej fot. materiały prasowe

Najnowsza kampania marki skupia się na ostatnio wprowadzonej, innowacyjnej propozycji produktowej - koncentracie pomidorowym Łowicz w saszetce.

Spot, emitowany w telewizji i na platformach video w Internecie, pokazuje zalety koncentratu Łowicz w saszetce. Wystarczy oderwać, by otworzyć opakowanie, a następnie wycisnąć, by cieszyć się unikalnym, w pełni pomidorowym smakiem. 

Kampania przekonuje, że rewolucyjne rozwiązanie Łowicza sprawdzi się w każdej kuchni. Koncentrat pomidorowy, dotychczas w słoikach i puszkach, teraz dostępny jest w poręcznej, jeszcze bardziej wygodnej formie. To z pewnością ułatwi przygotowywanie ulubionych, pomidorowych dań. Wygoda to nie wszystko – niezmienna jakość oraz smak to również niezaprzeczalne atrybuty nowego wariantu Koncentratu Pomidorowego Łowicz. Dzięki niestandardowej formie zajmuje niewiele miejsca, a zarazem stanowi idealną porcję, „w sam raz na raz”.

Agencja reklamowa: Brasil
Dom mediowy: Mindshare

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,69

  • Śr

    2,89

  • Min

    2,14

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10985

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748244

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane