W sklepach Carrefour innowacyjna nawigacja prowadzi po kategorii napojów

Autor: dlahandlu.pl 13 grudnia 2017 13:35

W sklepach Carrefour innowacyjna nawigacja prowadzi po kategorii napojów fot. materiały prasowe

W czterech sklepach sieci Carrefour w Warszawie i Poznaniu dostępna jest innowacyjna nawigacja po kategorii napojów, zrealizowana przez Agencję 4Frame dla koncernu Coca-Cola. "Napojowskaz" to interaktywne rozwiązanie, które zwiększa doznania i wrażenia podczas zakupów.

„Napojowskaz” to interaktywne rozwiązanie, którego celem jest nawigacja konsumenta po kategorii napojów w sieci sklepów Carrefour. Dzięki ledowej instalacji w alejce ułatwia on odnalezienie ulubionego napoju na sklepowej półce. Po wybraniu produktu na ekranie klient prowadzony jest do regału z napojem poprzez system rozbłyskujących świateł. Wkrótce konstrukcje zostaną dodatkowo wyposażone w kinecta, co jeszcze bardziej zwiększy doznania i przyciągnie uwagę konsumentów.

Za projekt odpowiada Agencja 4Frame począwszy od pomysłu, przez kreację aż po realizację. Rozwiązania interaktywne dostarcza Lemon&Orange.

Nawigacja dostepna jest w sklepach Carrefour w czterech lokalizacjach: Galerii Wileńskiej w Warszawie, Centrum Handlowym Posnania w Poznaniu, w Galerii Północnej i Arkadii w Warszawie.   

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    1,55

  • Min

    0,88

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8198

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane