W telewizji najczęściej promuje się Lidl. Biedronka dopiero na 6. miejscu

Autor: press.pl 7 sierpnia 2017 09:04

Lidl uplasował się na najwyższym podium w rankingu marek, które najczęściej pojawiały się w telewizji w formie spotów i sponsoringu w pierwszym półroczu 2017 roku - informuje Press.pl za Codemedia.

W okresie od stycznia do czerwca br. Lidl miał wskaźnik GRP (Gross Raiting Point, zasięg i częstotliwość kampanii) wynoszący 32 100. Za nim znaleźli się operatorzy sieci komórkowych. Biedronka uplasowała się na szóstym miejscu (18 699).

Kolejne miejsca zajęły: miejsce 7. - Tesco (14 247), 8 - Kaufland (13 992), 9 - Rossmann (12 789).

Więcej na press.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,24

  • Śr

    2,08

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10744

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane