W tydzień Lidl wydał na reklamę 7,7 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 2 listopada 2017 11:15

W okresie od 16 do 22 października Lidl wydał na reklamę telewizyjną 7 700 810 zł. Biedronka w tym okresie uplasowała się poza pierwszą dziesiątką reklamodawców, co oznacza, że wydała mniej niż sklasyfikowana na 10. miejscu kampania Droga Donikąd, na której promocję wydano 4 415 140 zł - wynika z danych firmy Nielsen.

W okresie od 2 do 15 października br. Lidl wydał na reklamę telewizyjną 19 507 241 zł, co łącznie z minionym tygodniem daje kwotę 27 208 051 zł.

O Biedronce wiemy, że od 2 do 15 października wydała 16 515 015 zł. 

Dane Nielsena podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,69

  • Śr

    2,89

  • Min

    2,14

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10985

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748244

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane