W tydzień Lidl wydał na reklamę ponad 12 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 29 września 2017 11:33

W okresie od 18 do 24 września br. Lidl wydał na reklamę telewizyjną 12 348 328 zł - wynika z danych firmy Nielsen.

Lidl wydaje na reklamę najwięcej spośród wszystkich sieci spożywczych.

W tym samym okresie największy konkurent niemieckiego dyskontera, sieć Bieronka, przeznaczyła na reklamę w telewizji 4 770 620 zł.

Dane Nielsena podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Peter 2017-09-30 09:50:57

    Nic nie wydaly na reklame te sieci. Zwyczajnie, z jednej firmy polskojezycznej pieniadze przeslane zostaly do drugiej firmy polskojezycznej pod pretekstem promocji.

    Najlepsza reklama byloby te pieniadze przeznaczono na wieksza ilosc pracownikow na sklepie. Zadna reklama nie przykryje tego ze na wielkim sklepie jest 2 ludzi i nic nie robiacy kierownik.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane