W tym miesiącu Lidl wydał już na reklamę telewizyjną ponad 15 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 27 lipca 2017 10:03

Według danych firmy Nielsen za trzeci tydzień lipca sieć Lidl przeznaczyła na reklamę telewizyjną 5 740 120 zł i znalazła się na 3. pozycji (po Play i Plus) wśród brandów z największymi wydatkami reklamowymi. Biedronka wydała w tym czasie 3 538 150 zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Łącznie w ciągu trzech tygodni lipca Lidl przeznaczył na ten cel 15 481 974.

W ciągu czterech pełnych tygodni czerwca sieć Lidl wydała w reklamę w telewizji aż 28 463 507 zł.

Lidl kontynuuje kampanię reklamową TRADYCYJNIE czy NOWOCZEŚNIE?”, której ambasadorami są szef kuchni Karol Okrasa oraz blogerka Daria Ładocha. Kampania wystartowała w lutym br. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    5,74

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane