W USA monitorują "fałszywe" reklamy

Autor: Financesonline.com 18 czerwca 2014 10:33

Stany Zjednoczone mają przepisy, które pozwalają monitorować fałszywe reklamy. Finaceslonline.com wskazuje, że jest to duży problem.

Financesonline.com informuje, że reklamy przedstawiają zafałszowany obraz m.in. produktów spożywczych. I tak lśniący miód to nic innego, jak olej silnikowy. Lakier do włosów stosuje się, aby warzywa i owoce wygladały na świeże, a lody zastępuje się puree ziemniacznym, aby  uzyskać pożądaną konsystencję.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11014

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane