Wal-Mart inwestuje w e-commerce. W Polsce na intensyfikację e-handlu może wpłynąć nowy podatek

Autor: pr 3 listopada 2015 12:04

Wal-Mart spodziewa się spadku zysków i relatywnie płaskiej sprzedaży w przyszłym roku. Amerykański detalista zadecydował o zainwestowaniu 2 mld dolarów w e-commerce w ciągu najbliższych 2 lat.

Wal-Mart już w poprzednich latach intensywnie pracował nad rozwojem internetowej odnogi swojego biznesu przez tworzenie nowoczesnych centrów realizacji zamówień i reorganizację infrastruktury, by skuteczniej rywalizować ze swoimi największymi konkurentami. W przyszłym roku Wal-Mart planuje zainwestować 900 mln, a w kolejnym 1,1 mld dolarów. W poprzednim roku fiskalnym firma wydała 700 mln dolarów na inwestycje w obszarze e-commerce.
- Wal-Mart postępuje niezwykle roztropnie inwestując znaczne kwoty w rozwój kanału internetowego. Jeśli nawet symbol amerykańskiego handlu detalicznego nie przewiduje istotnych wzrostów sprzedaży, potwierdza to tylko, że pozostali rynkowi gracze powinni jak najszybciej wdrożyć własne strategie rozwoju e-commerce, by zachować konkurencyjność. Główne obszary, na których rozwoju powinni się obecnie skupić retailerzy, to sektor spożywczy – który rośnie najdynamiczniej w całym e-commerce – oraz skuteczny model dostaw multichannel. Z kolei w Polsce na intensyfikację e-handlu może wpłynąć prawdopodobne wprowadzenie podatku od sieci handlowych - mówi Rossen Hadjiev, członek zarządu Grupy Integer.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,36

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10636

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane