Walmart na kolejnych zakupach internetowych

Autor: dlahandlu.pl 20 marca 2017 11:17

Walmart przejął internetowy sklep odzieżowy Modcloth, znany z unikalnej oferty vintage. Nowy nabytek będzie zintegrowany z platformą Jet.com, przejętą przez Walmarta pod koniec ubiegłego roku. To właśnie Jet.com ma być głównym konkurentem dla Amazona.

W ciągu ostatnich 15 lat Modcloth rozwinął się z małego projektu internetowego do e-sklepu notującego roczne przychody w wysokości 150 mln dolarów. 

Mimo iż firma w ciągu swego istnienia przyciągnęła wielu inwestorów, przedsięwzięciu nie udało się uzyskać rentowności, dlatego zapadła decyzja o sprzedaży. Walmart zapłacił za Modcloth około 80 milionów dolarów.

Modcloth to już czwarty e-sklep w portfelu Walmarta, który posiada już Jet.com, sklep meblowy Hayneedle, sklep obuwniczy Shoebuy i odzieżowy Moosejaw. Sam Jet.com został przejęty za 3 mld euro.

Strategia Walmarta ma na celu wzmocnić i rozszerzyć zasięg spółki w internecie.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,29

  • Śr

    3,31

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.