Walmart przejął kolejny sklep internetowy

Autor: dlahandlu.pl 16 lutego 2017 09:50

Walmart, największy amerykański detalista, przejął kolejny sklep internetowy. Chodzi o Moosejaw, e-sklep sprzedający odzież outdoorową. Moosejaw posiada również 10 sklepów stacjonarnych. Koszt transakcji to około 51 mln dolarów.

To kolejna inwestycja Walmarta w kanał internetowy. Pod koniec grudnia, należąca do Walmarta platforma Jet.com nabyła obuwniczy sklep internetowy ShoeBuy.

Założona w 1992 roku firma Moosejaw ma już ugruntowaną pozycję w handlu online. Moosejaw skupia ponad 400 marek, w tym m.in. Patagonia, The North Face, Marmot i Arc'teryx.

Walmart zapowiada, że Moosejaw będzie działać jako samodzielny podmiot, podobnie jak ma to miejsce w przypadku pozostałych internetowych sklepów należących do spółki.

Eksperci zwracają uwagę na konsekwencję sieci, która chce odebrać Amazonowi przynajmniej część wpływów w handlu internetowym. Nie będzie to łatwe, zwłaszcza że z inwestycji w Walmarta wycofał się ważny udziałowiec, Warren Buffett.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,55

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.