Walmart rośnie w e-commerce. Sieć zapowiada podwyżkę dywidendy

Autor: dlahandlu.pl 22 lutego 2017 11:03

Walmart odnotował dobre wyniki za czwarty kwartał. Zauważalny jest duży wzrost sprzedaży w kanale online oraz większy ruch w e-sklepach należących do detalisty. Firma ogłosiła również, że zwiększy dywidendę.

Walmart zarobił 3,76 mld dolarow, czyli 1,22 dolara na akcję w kwartale zakończonym 31 stycznia, w porównaniu z 4,57 mld dolarów, czyli 1,43 dolara na akcję w analogicznym okresie poprzedniego roku. Na zarobki Walmarta wpłynęły inwestycje w cyfrowy biznes - firma chce umocnić swoją pozycję w tym kanale sprzedaży.

Z wyłączeniem niektórych pozycji, zysk na akcję wyniósł 1,30 dolarów, nieco więcej niż oczekiwano.

Sprzedaż e-commerce wzrosła o 29,0 proc., w tym sprzedaż na platformie Jet.com oraz sprzedaż żywności. Przychody ogółem wzrosły o 1,0 proc., do poziomu 130,9 mld dolarów. Wyłączając wahania kursów walut była to kwota 133,6 mld dolarów.

Sprzedaż Walmarta w sklepach w Stanach Zjednoczonych wzrosła o 1,8 proc., przewyższając szacunki analityków. To był dziesiąty kwartał z rzędu, w którym sprzedaż rosła. 
Walmart zapowiada także wzrost dywidendy o 2 proc., do kwoty 2,04 dolarów za akcję rocznie.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,55

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.