Walmart startuje z nowym konceptem sklepu jeszcze przed wejściem Lidla do USA

Autor: dlahandlu.pl 30 marca 2017 13:20

Walmart przygotowuje się do wejścia na rynek USA niemieckiej sieci dyskontowej Lidl. Amerykański detalista nie czeka na konkurencję i wprowadza w swoim mateczniku nowy koncept sklepów.

Nowy koncept Walmarta to sklepy Neighborhood Market, które mają być docelowo otwierane na terenie całego kraju.

Walmart z szyldem Neighborhood Market ruszył w Myrtle Beach, w Karolinie Południowej. Placówka liczy 46.000 stóp kwadratowych (ok. 4300 mkw.). Sklep  jest bardziej przyjazny dla klienta i ma nowoczesny wnętrze, w tym m.in. nowe szyldy, polerowane podłogi z granitu, szersze alejki, niższe lady delikatesowe i piekarnicze, ułatwiające zakupy. 

Oprócz szerokiego asortymentu świeżych i ekologicznych produktów, mięsa i artykułów spożywczych, w sklepie znajdują się delikatesy, apteka, stacja paliw oraz piekarnia, oferująca spersonalizowane ciasta, świeże wypieki i pizzę. W placówce można również odebrać zamówienia online.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,13

  • Śr

    6,38

  • Min

    4,67

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9988

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane